Yhdistyksen tarkoituksena on edistää ja vaalia kuvataiteellisia harrastuksia.

Vuosinäyttely 10.10.-2.11.2021

Vakka-Suomen taideyhdistys ry:n perinteinen vuosinäyttelyyn osallistui kaikkiaan 37 jäsentä yhteensä 119 teoksella. Juryttäjänä toimi Päivi Sappinen, joka vastasi jurytyksen ohella myös siitä, miten taulut asetetaan esille. Uudistettuun näyttelytilaan saatiin kaikki teokset esille.

Mukana oli muutama keramiikkatyö sekä näyttävä Mirva Mattsonin rautalankateos Dragon Puff. Vieraskirjan mukaan näyttelyssä kävi n. 300 katsojaa. Muutama oli vieraskirjaan kirjoittanut huomautuksena, että näyttely on hieno. Kiitos siitä kirjoittajille ja kiitos kävijöille ja ennenkaikkea kiitos teosten tekijöille, joiden ansiota on laadukas näyttely.

Näyttelystä on liitteenä Mika Reinholmin kuvaama otos tämän vuoden vuosinäyttelystä.